Ako v priemere klientom na provízii ušetríme 2435€?
#bezprovízie
Ako v priemere ušetríme 2435€?
#bezprovízie

Našli ste kupujúceho?

Nachystáme Vám kúpnu zmluvu na byt, dom či pozemok a podáme ju elektronicky na kataster.
Kompletný zmluvný balík s osobnou asistenciou a poradenstvom
499
vrátane kolku na kataster a odovzdania nehnuteľnosti
Zadať podklad
*na základe tohto nezáväzného podkladu sa s Vami spojíme a prekonzultujeme riešenie
Check icon
Pridelený osobný advokát
Check icon
Všetky zmluvy podľa potreby
Check icon
Elektronické podanie na kataster
Check icon
Účasť na podpisoch a asistencia
Check icon
Daňové poradenstvo
Už čoskoro
Check icon
Úhrada poplatkov na katastri
Check icon
Nový výpis listu vlastníctva
Check icon
Odovzdanie nehnuteľnosti
Check icon
Zmena odberateľov
01.

Zadajte nám podklad

Prostredníctvom formuláru nižšie
02.

Spojíme sa s Vami

Na základe podkladu navrhneme stratégiu
03.

Návrh zmluvy

Do 24 hodín Vám doručíme prvý návrh

Rozhodnite sa až po prvom návrhu zmluvy

je to nezáväzné
Zadať podklad

Váhate? Dajte na našich klientov

Fantastický prístup, všetko išlo pdľa predstáv predávajúceho aj kupujúceho. Rýchle jednanie, profesionalita. Odporúčam. P. Petrovič bol veľmi nápomocný a pomohol vo všetkom.

Marcel Janoviak
, spokojný klient

Výborná služba za rozumnú cenu. Pomohli mi nad rámec toho, čo som očakával. Bežné realitky sú vyhodené peniaze.

Vladimír Chudina
, spokojný klient
No items found.
1000+

Skúsenosti z viac ako tisíc prevodov vlastníctva

24h

Vypracovanie alebo kontrola zmlúv do 24 hodín

70+

Príspevkov v našej poradni zadarmo

Kontrola zmlúv

Nebuďte v pozícii kupujúceho sám.

Skontrolujeme Vám kompletnú zmluvnú dokumentáciu vypracovanú protistranou a budeme Vám radiť pri procese nadobudnutia nehnuteľnosti.

Mám záujem
FAQ

Často kladené otázky

Neviete nájsť odpoveď? Spýtajte sa nás prostredníctvom kontaktného formulára nižšie
Kto vypracuje zmluvy?
Po tom ako sa s Vami spojí pridelený manažér obchodu, ktorý má prax z realizáciou prevodu nehnuteľností, pripraví podklady pre spolupracujúci notársky úrad. Ten vypracuje zmluvnú dokumentáciu, ktorú Vám posielame. Manažér obchodu sa stará o komunikáciu pripomienok, notársky úrad ich následne zapracováva.
Sú zmluvy kvalitné?
V 10 z 10 prípadov, ktoré cez nás riešite, dôjde k povoleniu vkladu či zápisu žiadosti na katastri a to v skrátenom čase s ušetrením na poplatkoch vďaka elektronickému podaniu. Dávame si pozor na kvalitu podkladov a zmlúv.
Kedy sa platí za službu právna pomoc?
Za službu právna pomoc Vám vystavíme faktúru až po dodaní prvého návrhu zmluvy, teda potom ako s advokátom navrhnete stratégiu prevodu vlastníctva a na email dostanete prvý návrh zmluvnej dokumentácie, ktorý odobríte.
Môžem službu Právna pomoc využiť aj ako kupujúci?
Služba právnej pomoci je určená pre každý prevod vlastníckeho práva, či ste kupujúci alebo predávajúci, sme tu pre Vás aby sme medzi vami sprostredkovali zmluvy a prevod k spokojnosti oboch strán. Komunikujeme s oboma stranami ako rovnocennými účastníkmi a preto to pre nás nie je rozdiel.
Máte skryté poplatky?
Jediné poplatky, ktoré Vám budú nami účtované formou faktúry sú tie, ktoré vidíte hore v cenníku. Náklad, ktorý nepreplácame, je poplatok za overenie podpisu a notársku úschovu, ktorý sa rôzni od počtu zmluvných strán a v prípade úschovy od výšky uschovanej čiastky.
Kde všade je možné podpis uskutočniť?
Drvivú väčšinu podpisov vybavujeme v priestoroch našej kancelárie na adrese Jarošova 1 v Bratislave a našich ďalších pobočkách (ich zoznam nájdete TU). Podpisujeme však aj v priestoroch partnerských notárskych úradov, ktoré s nami spolupracujú. Klientom sa vždy snažíme prispôsobiť.

Spýtajte sa

Zaujala Vás služba Právna pomoc no máte otázku?
Dominik Petrovič fotka, podpora predaja
Dominik Petrovič
Podpora predaja
(+421) 950 880 132
Ďakujeme! Vašu správu sme dostali a odpovieme Vám do 24h!
Oops! Niečo sa pokazilo, skúste znova prosím.