Ďakujeme! Vaše podklady sme dostali, budeme Vás kontaktovať :)
Oops! Niečo sa pokazilo, skúste to znova prosím.
Pre koho je táto služba určená?
Pre všetkých, ktorý sa rozhodli do predaja nehnuteľnosti pustiť sami a našli kupcu na svoju nehnuteľnosť.
Nakoľko neposkytujeme len zmluvnú dokumentáciu, ale aj poradenstvo, osobnú účasť na podpisoch, elektronický prepis na katastri a odovzdanie nehnuteľnosti, sme ideálnym riešením na zabezpečenie prevodu vlastníctva za fixnú cenu 339€ so všetkými poplatkami v cene.
Základom úspešného prípadu je komunikácia. Spolupráca s nami sa začne až po konzultácii, kde si povieme o Vašich potrebách a očakávaniach. Začnime tým, že nám zadáte podklad prostredníctvom formuláru vyššie a my sa Vám po preštudovaní prípadu obratom ozveme späť.
02.
Vypracovanie zmlúv
Na základe prvej konzultácie si navrhneme scenár prípadu a Vy nám, v prípade záujmu, potvrdíte objednávku. Pridelený advokát sa pustí do prípravy prvej verzie zmluvnej dokumentácie. Tú dostanete na email už do 24 hodín od objednávky.
03.
Pripomienkovanie
Zmluvy Vám objasníme a sme tu pre Vás aby ste sa pýtali. Komunikujeme za Vás aj s protistranou, či už ste v pozícii kupujúceho alebo predávajúceho. Pripomienkovanie prebieha až do momentu, kým nemáme finálnu verziu, s ktorou súhlasia všetci účastníci.
04.
Schválenie a podpis
Vždy je dobré, keď máte pri sebe tretiu objektívnu stranu. Nie len pri komunikácii, ale aj pri podpisoch v teréne. O všetko sa postaráme prostredníctvom našich overených notárov a bankárov.
05.
Odovzdanie
Po tom, ako vykonáme elektronické podanie na katastri, staráme sa aj o priebeh konania a denne ho kontrolujeme až do povolenia zápisu nového vlastníka. Nový list vlastníctva Vám prinesieme na odovzdanie a Vy ho tak získate skôr ako je bežné.
06.
Zmena odberateľa
Digitálnu verziu odovzdávacieho protokolu Vám zašleme na email, aby ste ju vždy mali k dispozícii. Rovnako sa postaráme aj o zmenu odberateľov pre elektrinu, plyn a vodu.