Ako v priemere klientom na provízii ušetríme 2435€?
#bezprovízie
Ako v priemere ušetríme 2435€?
#bezprovízie

1/5 - O nehnuteľnosti

Na základe tohto podkladu si budeme vedieť vyhľadať list vlastníctva a zistiť potrebné dodatočné informácie ako ťarchy na liste vlastníctva či spôsob nadobudnutia. Tie sú nevyhnutné na prípravu zmluvy.

2/5 - Kúpna cena a jej úhrada

3/5 - Doba rezervácie

V prípade ak kupujúci nemá nachystané finančné prostriedky na úhradu kúpnej ceny, čo môže nastať ak je časť financovaná hypotékou a musí dôjsť k jej schváleniu, tak odporúčame podpísať zmluvu o budúcej zmluve, respektíve rezervačnú zmluvu, ktorá zaviaže účastníkov k podpisu Kúpnej zmluvy, ale zároveň Vám poskytne čas na nachystanie finančných prostriedkov.

4/5 - O kupujúcich

Ak neviete neviete do akého vlastníctva z uvedených možností sa bude nehnuteľnosť nadobúdať, tak si prečítajte tento manuál TU, ktorý Vám do toho vnesie viac svetla a vysvetlí pojmy.

Informácie o predávajúcich si vyčítame z listu vlastníctva a preto sa na nich v tejto sekcii nepýtame. Ak chcete vedieť čo všetko obsahuje list vlastníctva zistíte viac TU.

5/5 - Čo by sme mali ešte vedieť

Akékoľvek iné špecifiká či dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim, ktoré by mali byť v zmluve obsiahnuté.

Kontaktné údaje

Ďakujeme! Vaše podklady sme dostali, budeme Vás kontaktovať :)
Oops! Niečo sa pokazilo, skúste to znova prosím.

Pre koho je táto služba určená?

Pre všetkých, ktorý sa rozhodli do predaja nehnuteľnosti pustiť sami a našli kupcu na svoju nehnuteľnosť.

Nakoľko neposkytujeme len zmluvnú dokumentáciu, ale aj poradenstvo, osobnú účasť na podpisoch, elektronický prepis na katastri a odovzdanie nehnuteľnosti, sme ideálnym riešením na zabezpečenie prevodu vlastníctva za fixnú cenu 499€ so všetkými poplatkami v cene.
Dominik Petrovič fotka, podpora predaja
Dominik Petrovič
Podpora predaja
(+421) 950 880 132info@osobnimakleri.sk

Aké sú najčastejšie chyby pri predaji nehnuteľnosti?

Každý predávajúci chce predať svoj dom alebo byt za najvyššiu možnú cenu. Preto aby sa Vám podarilo naplniť tento cieľ, je potrebné vedieť akým chybám sa treba vyhýbať.

01.
Bezplatná konzultácia
Základom úspešného prípadu je komunikácia. Spolupráca s nami sa začne až po konzultácii, kde si povieme o Vašich potrebách a očakávaniach. Začnime tým, že nám zadáte podklad prostredníctvom formuláru vyššie a my sa Vám po preštudovaní prípadu obratom ozveme späť.
02.
Vypracovanie zmlúv
Na základe prvej konzultácie si navrhneme scenár prípadu a Vy nám, v prípade záujmu, potvrdíte objednávku. Pridelený advokát sa pustí do prípravy prvej verzie zmluvnej dokumentácie. Tú dostanete na email už do 24 hodín od objednávky.
03.
Pripomienkovanie
Zmluvy Vám objasníme a sme tu pre Vás aby ste sa pýtali. Komunikujeme za Vás aj s protistranou, či už ste v pozícii kupujúceho alebo predávajúceho. Pripomienkovanie prebieha až do momentu, kým nemáme finálnu verziu, s ktorou súhlasia všetci účastníci.
04.
Schválenie a podpis
Vždy je dobré, keď máte pri sebe tretiu objektívnu stranu. Nie len pri komunikácii, ale aj pri podpisoch v teréne. O všetko sa postaráme prostredníctvom našich overených notárov a bankárov.
05.
Odovzdanie
Po tom, ako vykonáme elektronické podanie na katastri, staráme sa aj o priebeh konania a denne ho kontrolujeme až do povolenia zápisu nového vlastníka. Nový list vlastníctva Vám prinesieme na odovzdanie a Vy ho tak získate skôr ako je bežné.
06.
Zmena odberateľa
Digitálnu verziu odovzdávacieho protokolu Vám zašleme na email, aby ste ju vždy mali k dispozícii. Rovnako sa postaráme aj o zmenu odberateľov pre elektrinu, plyn a vodu.