Pridelíme Vám osobného advokáta, ktorý sa zaoberá realitným právom a bude Vám k dispozícii počas celého procesu.
Po tom, ako skompletizujeme podklady pre prípravu zmlúv a dohodneme si stratégiu prevodu vlastníctva, doručíme Vám zmluvy na email.
Kúpne, darovacie či iné zmluvy podávame už len elektronicky. Výhodou sú kratšie lehoty a polovičné poplatky. Šetríme náš čas, aj čas klientov.
Váhate, či sa pustíte sami do vypĺňania šablón, alebo oslovíte drahého právnika? Máme pre Vás lepšie riešenie - kvalitná právna pomoc za dostupnú cenu, ktorá zahŕňa:
Postaráme sa o celý proces uzavretia nájomnej zmluvy, pričom Vám dodáme kvalitnú a bezpečnú zmluvu, ktorá bude chrániť Vaše záujmy.
Dovoľte aby som sa osobne poďakovala Vašej maklérke p. Ľubici Diničovej za veľmi profesionálny a zodpovedný prístup pri predaji môjho bytu na Lysákovej ulici č.2, Bratislava. Nesmierne si Vážim jej osobný prístup akým sa zaoberala daným predajom a taktiež pri vybavovaní dokladov s predajom súvisiacim. Bola som veľmi spokojná a samozrejme že ju doporučujem aj svojim známym. Prajem pekný deň
Základom úspešného prípadu je komunikácia. Spolupráca s nami sa začne až po konzultácii, kde si povieme o Vašich potrebách a očakávaniach. Začnime tým, že nám zadáte nezáväzný podklad.
Najprv si prejdeme Váš podklad, navrhneme scenár prípadu a Vy nám, v prípade záujmu, potvrdíte objednávku. Pridelený advokát sa pustí do prípravy prvej verzie zmluvnej dokumentácie. Tú dostanete na email už do 24 hodín od objednávky.
Zmluvy Vám objasníme a sme tu pre Vás aby ste sa pýtali. Pripomienkovanie prebieha až do momentu, kým nemáme finálnu verziu, s ktorou súhlasia všetci účastníci.
Vždy je dobré, keď máte pri sebe tretiu objektívnu stranu. Nie len pri komunikácii, ale aj pri podpisoch v teréne. O všetko sa postaráme prostredníctvom našich overených notárov a bankárov.
Po tom, ako vykonáme podanie na katastri, staráme sa aj o priebeh konania a denne ho kontrolujeme až do povolenia zápisu nového vlastníka. Nový list vlastníctva Vám prinesieme na odovzdanie a Vy ho tak získate skôr ako je bežné.
Digitálnu verziu odovzdávacieho protokolu Vám zašleme na email, aby ste ju vždy mali k dispozícii. Rovnako sa postaráme aj o zmenu odberateľov pre elektrinu, plyn a vodu.
Znalecký posudok slúži na posúdenie hodnoty nehnuteľnosti, či už konkrétneho domu, bytu, podnikateľského objektu či pozemku. Kedy ho budete potrebovať, aká je cena za posudok a aké papiere si musíte pripraviť pre znalca? Čítajte ďalej.
Čítať terazV prípade, že potrebujete overiť podpis na listine, napr. na kúpnej zmluve, máte dve možnosti: buď vyhľadať najbližšieho notára, ktorý Vám podpis notársky overí, alebo navštíviť matriku (mestský / obecný úrad). V nasledujúcom texte Vám pokúsime priblížiť, ktorý úrad sa Vám viac oplatí.
Čítať terazPočas našej praxe sme sa stretli s prípadmi, kedy klienti podali podpísané zmluvy s návrhom na vklad na kataster a následne obdržali z katastra list, že konanie bolo prerušené. Okrem prerušenia konania, kataster môže konanie aj zastaviť, alebo zamietnúť. V nasledujúcom texte vám vysvetlíme, kedy tak môže urobiť a čo to pre vás znamená.
Čítať terazS predajom nehnuteľnosti sú spojené ďalšie úkony, na ktoré pôvodný majiteľ možno nie vždy myslí. Medzi ne patrí aj zmena odberateľa vody Bratislavskej Vodárenskej spoločnosti (BVS). Radi Vám poradíme ako postupovať pri tejto zmene.
Čítať terazPri predaji nehnuteľnosti medzi dvoma fyzickými osobami je potrebné zmeniť odberateľa elektriny, pretože platby za energie uhrádza osoba, ktorá má s daným dodávateľom uzavretú zmluvu, a nie nevyhnutne vlastník nehnuteľnosti.
Čítať teraz