V priemere klientom na provízii ušetríme 2435€
Máte otázku?

Napíšte nám ju sem a my Vám ZADARMO odpovieme

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Na ktorom portáli sa oplatí inzerovať?

Stiahnuť

Odhalíme Vám spôsob, ako si overiť, ktorý realitný inzertný portál vie najlepšie zacieliť na svojich potenciálnych klientov a skúsime Vám zodpovedať otázku kde inzerovať a kde nie. Dali sme si s tým námahu, tak neváhajte si článok prečítať až do konca.

Ako realitná kancelária vnímame ako základ a neoddeliteľnú súčasť nášho marketingu práve realitné inzertné portály. Ide najmä o tieto, pričom Vám budú mnohé povedomé:

  1. Nehnutelnosti.sk
  2. Topreality.sk
  3. Reality.sk
  4. Byty.sk
  5. Novostavby.sk

Áno, je ich ďaleko viac a vedeli by sme ešte vymenovať mnohé ďalšie, my však uvádzame týchto päť. Práve tieto sú esenciálne pre marketing predaja nehnuteľností a publikovanie ponúk prináša aj reálne ovocie. 

Prečo nám neprichádza dopyt o obhliadky aj z iných portálov?

Odpoveď nájdeme v analýze a štatistikách návštevnosti. Málokto vie, že tieto dáta sú verejné a pomocou webových pomôcok sa k nim viete ľahko dostať. Spravili sme pre Vás prieskum portálov s najväčším významom pre inzerciu a prínosom potencionálnych záujemcov o kúpu Vašej nehnuteľnosti.

Najprv si povedzme, na ktoré porovnávacie kritéria sme sa zamerali. Sú to tieto:

  1. Mesačná návštevnosť portálu (pomer celkovej návštevnosti k unikátnym návštevníkom). Pre lepšiu predstavu, celková návštevnosť je zmesou záujemcov o kúpu, súdnych znalcov a nás realitných maklérov. Nás bude viac zaujímať unikátna návštevnosť, ktorá zodpovedá novým návštevníkom, ktorí stránku navštívili prvýkrát a nenavštevujú ju pravidelne v priebehu roka, to znamená potenciálni kupujúci. 
  2. Miera okamžitých odchodov nám vypovedá o kvalite marketingu stránky (kvalita marketingu je priamo úmerná počtu záujemcov o obhliadku Vašej nehnuteľnosti). Každý portál spoplatňuje prítomnosť inzerátu a takto ho predáva svojmu publiku, ktoré si vybudoval a buduje. Ak sú však marketing a nastavenia stránky nesprávne, prejaví sa to na zvýšenej miere okamžitých odchodov (bounce rate). Toto číslo predstavuje percento návštevníkov, ktorí zo stránky odídu bez toho aby sa pozreli na čo i len jeden inzerát.  
  3. Priemerný počet stránok na návštevu vypovedá o kvalite filtra na stránke a prezentovania zaujímavých a vhodných ponúk návštevníkovi. Čím relevantnejšie ponuky návštevníkovi zobrazíte, tým viac stránok si na portáli prekliká a je vyššia šanca, že natrafí aj na tú Vašu. Rovnako aj kvalitné odporúčanie vyhovujúcich ponúk sa prejaví na zvýšenom počte navštívených stránok na jednu návštevu. 
  4. Priemerný čas na stránke je podobný parameter ako počet stránok na jednu návštevu, ale na rozdiel od predošlej metriky meria celkový čas strávený na stránke filtrovaním, hľadaním a študovaním ponúk. Rovnako ako u priemerného počtu stránok platí, čím viac času strávi návštevník na portáli, o to vyššiu pridanú hodnotu pre Vás bude portál mať. 

Súhrnná tabuľka, ktorá porovnáva týchto 5 parametrov pre našich top 5 portálov (+ ďalších) je nižšie. Výstup a názor si už viete spraviť aj sami. 


inzertné portály kde sa oplatí predávať nehnuteľnosť


Poradie potvrdzuje aj naša štatistika. Pozreli sme sa do nášho vyvíjaného systému Alex, v ktorom manažujeme portfólio a dali sme si vyfiltrovať koľko dopytov za rok 2019 prišlo z jednotlivých portálov. Výsledok potvrdil výstup analytických dát od Google.


inzertné portály graf dopytu z portálov pre osobnimakleri.sk

V osobnimakleri.sk pracujeme primárne s prvou šestkou portálov podľa počtu unikátnych mesačných návštev. Každý deň robíme aktualizáciu portfólio a to o 10:00 a 15:00, teda v časy keď dosahujeme najväčšie interakcie a záznamy zvýšenej návštevnosti inzerátu. Rovnako sprístupňuje našim klientom klikanosť cez našu appku a tak majú dokonalý prehľad.

Okrem toho Vaše nehnuteľnosti prezentujeme aj na sociálnych sieťach, kde sa nám úspešne darí zbierať záujemcov. Okrem iného všetci záujemcovia z obhliadok (s ktorými sa stretli naši realitný makléri a ktorých preferencie hľadania boli zaznamenané ) putujú do systému Alex. Ten im podľa algoritmu ponúka vyhovujúce ponuky do ich mailových schránok. Budujeme si tak internú klientelu a nespoliehame sa len na záujemcov z portálov. Využite našu realitnú pomoc, ušetríte tisíce na provízii a my dostaneme na Vašu nehnuteľnosť viac kvalitnejších záujemcov.

Nenašli ste čo ste hľadali?

Na manuáloch k tejto téme pracujeme. Už čoskoro sem pribudne ďalší 😎.