Ako v priemere klientom na provízii ušetríme 2435€?
#bezprovízie
Ako v priemere ušetríme 2435€?
#bezprovízie

Na ktorom portáli sa oplatí inzerovať?

Čítanie na 5 minút
Prílohy k príspevku

Odhalíme Vám spôsob, ako si overiť, ktorý realitný inzertný portál vie najlepšie zacieliť na svojich potenciálnych klientov a skúsime Vám zodpovedať otázku kde inzerovať a kde nie. Dali sme si s tým námahu, tak neváhajte si článok prečítať až do konca.

Odhalíme Vám spôsob, ako si overiť, ktorý realitný inzertný portál vie najlepšie zacieliť na svojich potenciálnych klientov a skúsime Vám zodpovedať otázku kde inzerovať a kde nie. Dali sme si s tým námahu, tak neváhajte si článok prečítať až do konca.

Ako realitná kancelária vnímame ako základ a neoddeliteľnú súčasť nášho marketingu práve realitné inzertné portály. Ide najmä o tieto, pričom Vám budú mnohé povedomé:

  1. Nehnutelnosti.sk
  2. Topreality.sk
  3. Reality.sk
  4. Byty.sk
  5. Novostavby.sk

Áno, je ich ďaleko viac a vedeli by sme ešte vymenovať mnohé ďalšie, my však uvádzame týchto päť. Práve tieto sú esenciálne pre marketing predaja nehnuteľností a publikovanie ponúk prináša aj reálne ovocie. 

Prečo nám neprichádza dopyt o obhliadky aj z iných portálov?

Odpoveď nájdeme v analýze a štatistikách návštevnosti. Málokto vie, že tieto dáta sú verejné a pomocou webových pomôcok sa k nim viete ľahko dostať. Spravili sme pre Vás prieskum portálov s najväčším významom pre inzerciu a prínosom potencionálnych záujemcov o kúpu Vašej nehnuteľnosti.

Najprv si povedzme, na ktoré porovnávacie kritéria sme sa zamerali. Sú to tieto:

  1. Mesačná návštevnosť portálu (pomer celkovej návštevnosti k unikátnym návštevníkom). Pre lepšiu predstavu, celková návštevnosť je zmesou záujemcov o kúpu, súdnych znalcov a nás realitných maklérov. Nás bude viac zaujímať unikátna návštevnosť, ktorá zodpovedá novým návštevníkom, ktorí stránku navštívili prvýkrát a nenavštevujú ju pravidelne v priebehu roka, to znamená potenciálni kupujúci. 
  2. Miera okamžitých odchodov nám vypovedá o kvalite marketingu stránky (kvalita marketingu je priamo úmerná počtu záujemcov o obhliadku Vašej nehnuteľnosti). Každý portál spoplatňuje prítomnosť inzerátu a takto ho predáva svojmu publiku, ktoré si vybudoval a buduje. Ak sú však marketing a nastavenia stránky nesprávne, prejaví sa to na zvýšenej miere okamžitých odchodov (bounce rate). Toto číslo predstavuje percento návštevníkov, ktorí zo stránky odídu bez toho aby sa pozreli na čo i len jeden inzerát.  
  3. Priemerný počet stránok na návštevu vypovedá o kvalite filtra na stránke a prezentovania zaujímavých a vhodných ponúk návštevníkovi. Čím relevantnejšie ponuky návštevníkovi zobrazíte, tým viac stránok si na portáli prekliká a je vyššia šanca, že natrafí aj na tú Vašu. Rovnako aj kvalitné odporúčanie vyhovujúcich ponúk sa prejaví na zvýšenom počte navštívených stránok na jednu návštevu. 
  4. Priemerný čas na stránke je podobný parameter ako počet stránok na jednu návštevu, ale na rozdiel od predošlej metriky meria celkový čas strávený na stránke filtrovaním, hľadaním a študovaním ponúk. Rovnako ako u priemerného počtu stránok platí, čím viac času strávi návštevník na portáli, o to vyššiu pridanú hodnotu pre Vás bude portál mať. 

Súhrnná tabuľka, ktorá porovnáva týchto 5 parametrov pre našich top 5 portálov (+ ďalších) je nižšie. Výstup a názor si už viete spraviť aj sami. 


inzertné portály kde sa oplatí predávať nehnuteľnosť


Poradie potvrdzuje aj naša štatistika. Pozreli sme sa do nášho vyvíjaného systému Alex, v ktorom manažujeme portfólio a dali sme si vyfiltrovať koľko dopytov za rok 2019 prišlo z jednotlivých portálov. Výsledok potvrdil výstup analytických dát od Google.


inzertné portály graf dopytu z portálov pre osobnimakleri.sk

V osobnimakleri.sk pracujeme primárne s prvou šestkou portálov podľa počtu unikátnych mesačných návštev. Každý deň robíme aktualizáciu portfólio a to o 10:00 a 15:00, teda v časy keď dosahujeme najväčšie interakcie a záznamy zvýšenej návštevnosti inzerátu. Rovnako sprístupňuje našim klientom klikanosť cez našu appku a tak majú dokonalý prehľad.

Okrem toho Vaše nehnuteľnosti prezentujeme aj na sociálnych sieťach, kde sa nám úspešne darí zbierať záujemcov. Okrem iného všetci záujemcovia z obhliadok (s ktorými sa stretli naši realitný makléri a ktorých preferencie hľadania boli zaznamenané ) putujú do systému Alex. Ten im podľa algoritmu ponúka vyhovujúce ponuky do ich mailových schránok. Budujeme si tak internú klientelu a nespoliehame sa len na záujemcov z portálov. Využite našu realitnú pomoc, ušetríte tisíce na provízii a my dostaneme na Vašu nehnuteľnosť viac kvalitnejších záujemcov.

Máte otázku?

Radi Vám v rámci kapacít poradíme
Ďakujeme! Vašu správu sme dostali a pokúsime sa na ňu odpovedať ..
Oops! Niečo sa pokazilo, skúste znova prosím.

Mohlo by Vás ešte zaujímať

Preverenie záujemcu o kúpu Vašej nehnuteľnosti

Počas obhliadky so záujemcov o Vašu nehnuteľnosť je dobré zistiť pár základných informácii o kupujúcom, vďaka ktorým budete vedieť odhadnúť trvanie predaja či predvídať potenciálne komplikácie. Nejde o žiadnu investigatívu, len o preverenie základných údajov, ktoré by mal predávajúci o svojich záujemcoch vedieť.
Čítať teraz

Najčastejšie chyby pri predaji nehnuteľnosti

Každý predávajúci chce predať svoj dom alebo byt za najvyššiu možnú cenu. Preto aby sa Vám podarilo naplniť tento cieľ, je potrebné vedieť akým chybám sa treba vyhýbať.
Čítať teraz

Virtuálna prehliadka nehnuteľnosti

S virtuálnou prehliadkou si môžete byť istí, že na prehliadku prídu iba vážni záujemcovia. Môžu sa totiž virtuálne po nehnuteľnosti prejsť na svojom počítači alebo mobile a tak si vytvoriť oveľa lepšiu predstavu o priestore než by ju mali z fotiek.
Čítať teraz

Fotenie nehnuteľností

Všetci dobre vieme, že fotky sú jedným z najdôležitejších aspektov pri rozhodovaní či na prehliadku ísť alebo nie. Zlé fotografie môžu odradiť záujemcov a znížiť tak záujem o Vašu nehnuteľnosť. A preto by ste fotografie vašej nehnuteľnosti nemali podceňovať.
Čítať teraz

Ako pripraviť Váš byt alebo dom na fotenie a 3D obhliadku?

Krátky postup ako sa pripraviť Váš byt alebo dom na fotenie ak sme na ceste k Vám s naším profesionálnym fotografom a 3D kamerou. Vašu nehnuteľnosť zvirtualizujeme a nafotíme.
Čítať teraz